Sunday, July 23, 2006

النهاردة



النهاردة بس حسيتك غريبة عنى
حسيت بروحى ردت لدمى
احساس هزنى قربنى منى
انتهى فيةانك ممكن تعودى لية
ايوة كانت صدمة لية
بس كانت نهاية لجرح دبل الفرحة في عينية
صادفتك ما بين ايدية
حسيت الفرحة فى عينية
للحظة واحدة حسيتنى فية
هو كمان شافنى لكن
دارى ظن فى قلبة ساكن
كنت عايز اقوله انها
مهما عاشت معاك عمرها
مستحيل تنسى حبها
قبلك ياما سمعت منها
قبلك ياما عشت انينها
كنت بنسى احزانى غى فرحة عينيها
كنت بدوب من لمسة ايديها
ومهما قلت مش هتصدق
علشان كلامها عندك اصدق
بس هيجى اليوم و تقولها
نفس الكلمة اللى عشتها
واليوم دة مش بعيد
هتقولها الحب اللى كان انتهى
وساعتها مش هفرح اكيد
بقيت معاها تلميذ بليد
بس قلبى اصبح عنيد
واليوم دة هيكون شريد
زى النهاردة

13 comments:

sherif gharib said...

لكل الغالين اعتذر جدا عن التأخير الفترة السابقة نظرا لظروف روتين الامتحانات والدراسة زى ما انتم عارفين
تحياتى لكم جميعا

DoOoOoOdY said...

الله عليك كلمات جميله وصادقه

ayman_elgendy said...

جامدة مووووووووووووت يا شيكو

:)

MAKSOFA said...

ياعم انت حبيب اللي هو
هنيئا لها

karakib said...

nice poem bas mosh 3aref leih 7asetha tawila
antouk

Mamdouh Dorrah said...

الله عليك يا شيكو كنت مخبي الواهب دي فين

Nouran said...

حلوة يا باشا

sherif gharib said...

العزيزة سارة
اشكرك جدا علىكلماتك الرقيقةواحب اقولك انى مؤمن جدا بان الكلمات لما تكون من القلبلازم تكون واقعية
تحياتى
dody
اشكرك جدا على تعليقك الجميل
karakib
اشكرك و بالنسبة انها طويله انا كتبتها و معرفش ليه الكلام خدنى معاها لانى كنت حاسسها قوى
cortex
اشكرك يا باشا دة بعض ما عندكم و يا ريت اشوفك قريب يا دكتور
nouran
مرسى جدا ليكى

MAKSOFA said...

علي فكرة فية واحد غريب تاني لة مدونة علشان كدة كتبتك عندي شريف الغريب خلي بالك

layal said...

تحياتي للشريد العنيد

sherif gharib said...

maksofa
اشكرك جدا انا عارف دة و يا ستى ربنا يزيد و يبارك
تحياتى

sherif gharib said...

layal
مرسى جدا ليكى ياجميلة

كلبوزة لكن سمباتيك said...

يا لذيذ يا رايق